czwartek, 31 stycznia 2013

Jest moc, jest energia, czyli bananowy koktajl !

Od razu po śnadaniu, coś zaczęło za mną chodzić.
Miałam na to coś ochotę. Tylko problem był w tym, że sama nie wiedziałam na co.
Snułam się po kuchni z kąta w kąt, bo w takich warunkach uczyć się nie mogłam.
Spojrzałam na koszyk z owocami, zobaczyłam banana i juz wiedziałam :)






Koktajl bananowo-waniliowy
  • banan
  • pół szklanki mleka
  • pół szklanki mleka waniliowego
  • cynamon
Przygotowanie szybkie i proste jak drut ;) Wszystkie składniki zmiksowałam blenderem, przelałam do szklanki i posypałam cynamonem.




I w takich chwilach cieszę się, że mam taką fajną siostrę, która na urodziny podarowała mi najlepszy prezent pod słońcem, czyli blender ;)

Więc ładuję baterie i uderzam w stos notatek! Bo nie znam większej bomby energetycznej, niż połączenie banan i czekolada  :)



Miłego i słonecznego dnia :)




Zmagania sesyjne: karmimy móżdżek :)

12 komentarzy:

  1. po takiej pysznej dawce energii można się uczyć! :D szkoda, że nie mam banana! ale zjem jabłko! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sobie popijać takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny smoothie i moja ulubiona czekolada ♥ Mega początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się uczyć to koniecznie z pełnym brzuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam smoothie z bananem :) każde połączenie :)
    ja cieszyłam sie jak głupia jak mama kupiła mi blender - blenderowałam wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... mój ulubiony koktajl :) Tylko ja robię w trochę innej wersji: banan + jogurt + miód ;) Ale z chęcią spróbuję Twoje połączenie. Też siedzę nad notatkami i narobiłaś mi chęci na bananowy koktajl, więc lecę do kuchni miksować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a ja następnym razem spróbuję Twojej wersji, bo nie próbowałam jeszcze banana z miodem, a spodobało mi się to połączenie :)

      Usuń
  7. Właśnie takie proste rzeczy są czasami najpyszniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, banan plus czekolada to genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszny koktajl dodający energii ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie, jakbym widziała moje biurko :). Zapraszam po banner(zapomniałam o nim napisać w opisie):)! Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń