piątek, 1 lutego 2013

Bo marzyłam o szarlotce...

Ale na taką prawdziwą, potrzeba więcej czasu, niż pół godziny.
A jeszcze przez kilka dni, nie mogę pozwolić sobie na beztroskie nicnierobienie, pieczenie, oglądanie po nocach filmów i na wszystkie inne rzeczy za którymi tak tęsknie.
Ale byle do wtorku.
A wracając do wspomnianej szarlotki. 
Udało mi się trochę oszukać i mimo wszystko ją zjeść.
No nie do końca, bo zadowoliłam się raczej jej zamiennikiem. 
Ale za to jakim smacznym :)
Jabłka
Cynamon
Maślana, chrupiąca kruszonka
Chyba już kończyć nie muszę, bo każdy domyśla się co chodzi mi po głowie.
A do tego kubek kawy.
Albo jeszcze lepiej dwa.
I poranek juz wrogiem nie jest :)



Jabłka pod owsianą kruszonką

  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 3 łyżki otrębów pszennych
  • 1 łyzka mąki pełnoziarnistej
  • 2 łyżki granoli orzechowo- kokosowej
  • 1 łyżka masła
  • Duże jabłko
  • Cynamon
  • 1 łyżeczka brązowego cukru

Jabłko obrałam i pokroiłam w drobną kosteczkę. Następnie przełożyłam je do miseczki, posypałam cynamonem i posłodziłam do smaku.
Teraz przygotowałam kruszonkę: do otrębów, mąki, płatków owsianych i granoli dodałam cukier i masło. Ugniatałam składniki palcami, aż się połączyły i powstały drobne grudki. Kruszonkę przełożyłam do miseczki z jabłkami.
Piekłam około 20 minut w 180°C.

Smacznego :) 



I jak miło jeść śniadanie w łóżku. Dobrze mnie to zawsze nastraja na całą resztę dnia ;) Jeszcze lepiej jeść je i w łóżku i w towarzystwie ;)
No ale wszystkiego mieć nie można.




Miłego piątku :)

7 komentarzy:

  1. Zapisuję sobie przepis! Wygląda obłędnie i na pewno tak samo smakuję, muszę wypróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) ja już się szykuję na powtórkę:)

      Usuń
  2. mmm pod kruszonką ,ale pysznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jabłka pod kruszonką! pyszny miałaś poranek! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz to i mi sie zachciało szarlotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajaj ale to smacznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pyszne śniadanie w łóżku daje pozytywną energię na całą resztę dnia ;)

    OdpowiedzUsuń