czwartek, 28 lutego 2013

Wiosna !

Wiosna, wiosna, wiosna !
U was też ? :)



Miło wyjrzeć przez okno i zobaczyć słońce, niebieskie niebo i coraz bardziej zieloną trawę. Jeszcze brakuje liści na drzewach, ale wszystko w swoim czasie.
Najważniejsze, że już nie ma śniegu!
Więc skoro od rana trzyma się mnie iście wiosenny nastrój, śniadanie również było w podobnych klimatach ;)


Serek wiejski z pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką i cebulką, jajko na miękko, wieloziarnista bułka i cytrynowa, zielona herbata





Miłego wiosennego dnia :)

 




14 komentarzy:

  1. Jajko na miękko... brrr! Jak czasami zdarzy mi się nie dogotować jajek na twardo i widzę to lekko ciągnące się żółtko, to.. br!^^ Dlatego zawsze gotuję jajka 8 minut, ale pewności;d

    Śliczna łyżeczka <3

    U mnie wiosna i słońco było wczoraj, dzisiaj normalnie już;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie to ciągnące się żółteczko uwielbiam ;)

      Usuń
    2. Ja też, miałam właśnie pisać, że jajko idealne *.*

      A wiosnę nie dość, że czuć, to i widać w Twoim śniadaniu :)

      Usuń
  2. Ah, mam tę samą ściereczkę! Pyszne to Twoje śnidanie,takie kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To zazdroszczę, u mnie mgła, śnieg i zimnica ;_; a jajka na miękko kooocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pysznosci!<3
    A u mnie szarówka, wczoraj było ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczyć słońce, niebieskie niebo... hmm do mojej okolicy wiosna jeszcze nie dotarła :/ autentycznie nie pamiętam już, kiedy słoneczko raziło mnie po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak świeżo, zdrowo, pysznie!
    Ja powoli zaczynam odczuwać już wiosnę wokoło i także bardzo mnie to cieszy. Chcę świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas też, ale nie zapeszajmy na razie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. wiejski <3 kocham go !
    u mnie też wiosna , w serduszku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W serduszku mieć wiosnę to najważniejsze, wtedy żadne mrozy nie są straszne :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia! I takie pyszności, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ten kubeczek z tulipanem, pamiętam jak towarzyszył naszym pogaduchom ile to.. 7 lat temu? :D

    OdpowiedzUsuń