poniedziałek, 11 marca 2013

By dobrze zacząć kolejny tydzień


Weekend znów przeleciał, zanim się obejrzałam.
Czas jest bezlitosny, naprawdę.
Trudno, obowiązki wzywają, więc wstaję, uśmiecham się do lustra, a w myślach, jak mantrę, powtarzam: Wszystko będzie dobrze. Ze wszystkim dam radę.
I chcąc, niechcąc zaczynam w to wierzyć.






Wieloziarnista bułka z twarogiem, dżemem malinowym i kiwi, herbatka owocowa malina z acerolą


I własne łóżko znowu zrobiło się dziwnie obce.
Nic nie pasuje. I pościel inaczej pachnie.
A w nocnej ciszy nie znajduję znajomego oddechu.

Miłego dnia, mimo ponurej aury za oknem!


14 komentarzy:

  1. Hej, będzie dobrze, więcej wiary w siebie! :) Ani się obejrzysz, a tydzień zleci.

    Twaróg i dżem na kanapce - lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być dobrze, musi, musi! Nie ma innej opcji :)
    A bułka - pysznie napakowane! Bo i ja jestem fanką połączenia twarogu z dżemem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też;) To jedne z tych połączeń do których miło wracać :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę tej siły, że wierzysz w taką autosugestię, ja dzisiaj - jeszcze przez jakąś krótką chwilkę - poużalam się nad sobą, a popołudniu muszę zmobilizować wszystkie siły na ważną rzecz. Kolejna ściana, uśmiech i do przodu!

    A Twoja zielona wstążeczka jest... słodka!:) Jak ten dżem^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem taka autosugestia czyni cuda;) zwłaszcza w takie dni jak dziś ;)

      Usuń
  4. dasz radę! :)
    a kanapka jest...urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie śniadaniowe wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yum, ale ja jestem dziwna i nie trawię kanapek z dżemem bez masła pod spodem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym twarogiem już nic więcej mi nie było trzeba;) ale fakt, że świeżutka kajzerka z masłem i dżemem to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  7. pyszny poczatek tygodnia zaliczony *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie układałm kiwi na kanapce... do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakoszom owocowych kanapek na pewno spasuje takie połączenie ;)

      Usuń
  9. kocham kanapeczki na słodko ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne dodatki i smakowicie wyglądająca bułka z ziarnami ! <3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń