wtorek, 26 marca 2013

Francuski mini torcik

Nie, już nie patrzcie za okno na tegoroczną "wiosnę".
Spójrzcie lepiej tu do mnie.
Bo mój dzisiejszy post jest bardzo ciepły i słoneczny :)
Te małe, niepozorne owoce doskonale poprawiają humor (a tych którzy się boją "kosmicznych" truskawek o tej porze roku, informuję że jadłam je już kilka razy i jeszcze nie świecę ;) )




Składniki:
  • 2 bułki kajzerki
  • jajko
  • około 1/3 szklanki mleka waniliowego
  • masło
  • półtłusty twaróg
  • śmietana 12%
  • cukier waniliowy
  • truskawki
Kajzerki przecięłam na pół i wyrównałam je (odcięłam górne części tak żeby były jak najbardziej płaskie). Dalej postępowałam dokładnie jak przy robieniu francuskich tostów, czyli rozbełtanie jajka z mlekiem, maczanie w nim bułki i smażenie na maśle.
Twaróg wymieszałam ze śmietaną i waniliowym cukrem. I co dalej trzeba z tym wszystkim zrobić to juz na pewno dobrze wiecie ;)

Idealne na deser albo śniadanie dla tych co lubią osładzać sobie od rana życie ;)





Miłego dnia !


12 komentarzy:

  1. Ale cudownie wygląda ten torcik *.* Mmm truskawki, już się nie mogę ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm czyli coś dla mnie :)) Ja się truskawek nie boję, ale po prostu lubię na nie poczekac... :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że nasze polskie najsmaczniejsze, ale ja jestem niecierpliwym stworzeniem ;)

      Usuń
  3. Bułkowy torcik, ale świetny pomysł! Strasznie apetyczne to Twoje śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś kreatywna :) Naprawdę, niby składniki niepozorne, a efekt niezwykły :D Te truskawki, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a tu się zgodzę, efekt powala! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez chce taki z samego rana!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pysznie *-* torcik super ,bardzo pomysłowy i bardzoo smaczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... Świetnie tu u Ciebie, chyba się wproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym dostać taki torcik o poranku, jeszcze najlepiej do łóżka i nie musieć potem wychodzić na ten śnieg, to byłby dzień idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie, słonecznie, ciepło i wiosennie u Ciebie:) poszukuję tego :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń