piątek, 15 marca 2013

Lekkie piątkowe śniadanie

5.30
Dźwięk budzika o tej porze jest koszmarem.
Ale zwlekam się z łóżka, na oślep idę do kuchni i robię kawę.
Wskakuję spowrotem pod kołdrę z gorącym napojem i notatkami.
Czytam jedną stronę, potem drugą, a przy trzeciej już śpię.
Gdy się w końcu się budzę po raz drugi, jest za późno na powtarzanie wzorów.
A poza tym zaczynam się robić głodna więc trzeba przygotować śniadanko.





Jogurt jagodowy wymieszany z twarożkiem, bananem i posypany kokosem.



Miłego początku weekendu;)

15 komentarzy:

  1. Proste, słodkie śniadanie :)
    Dobrze,że już weekend, trochę czasu na relaks.

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne proste śniadanie ;D
    ja też tam wstaję nawet wcześniej i pierwsze co robię to jabłuszko i owsianka oraz kawusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna łyżeczka i miseczka (filiżanka...?)!
    A śniadanie porywam, mój smak^^

    5.30 to absolutnie nie jest godzina na wstawanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, gdy wstaję tak wcześnie potem cały dzień czuję się jak hmm kapeć ;) kiedyś potrafiłam wstawać o tej 5, pościelić łóżko, siąść przy biurku i się uczyć, ale te czasy już minęły, chyba się starzeję;P

      Usuń
  4. w weekend na szczęście nie będziesz musiała zrywac się o takiej drakońskiej porze:)
    śniadanko proste, śliczne podane, pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wyśmienicie wygląda! ;) i piękną masz łyżeczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, zakochałam się w niej odkąd ją znalazłam i wciąż nie mogę się nadziwić o ilu ciekawych rzeczach, które są gdzieś w moim domu jeszcze nie wiem;)

      Usuń
  6. co za nieludzka pora na wstawanie! a śniadanie pyszne dziś miałaś :) i cudowna łyżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a czego się uczyłaś o takiej nieludzkiej porze w piątek?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropnej chemii leków.. ale w zasadzie za wiele się nie nauczyłam, miałam w planach porysować wzory, ale poducha okazała się być bardziej kuszącą opcją;)

      Usuń
  8. Cudowne, uwielbiam twaróg. Nie, ja go kocham! :D Takie śniadanie to dla mnie ideał ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna łyżeczka. a takie śniadania kocham chyba jak żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. lekkie, pyszne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń