sobota, 9 marca 2013

Pancakesy z czekoladą i kokosem

Leniwe śniadanie na słodko w ulubionym towarzystwie.
Mam takie małe życzenie.
Niech każdy mój weekendowy poranek wygląda tak jak dziś.





Składniki:
  • 2 i 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 2 szklanki mleka
  • 2 jajka
  • 3 spore łyżki masła
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 łyżki kokosu
  • kilka kostek czekolady mlecznej
  • 2 łyżeczki brązowego cukru
Masło rozpuścić i lekko ostudzić. Wymieszać mokre składniki i dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia (najłatwiej połączyć składniki mikserem). Na koniec dodać cukier, kokos i posiekaną, drobno czekoladę
Wylewać na rozgrzaną patelnię około2 łyżki ciasta na jednego placuszka i smażyć około 2 minut z obu stron, na średnim ogniu ( ja posmarowałam lekko patelnię masłem aby placuszki lekko od niej odchodziły).
Placuszki posypałam  uprażonymi na patelni wiórkami kokosowymi.

Z tej ilości ciasta spokojnie można usmażyć 3 spore kopczyki placuszków. Były naprawdę pyszne, takie puszyste i nieprzesłodzone, ale niestety nie zdołaliśmy pomieścić w brzuchach swoich wieżyczek. No trudno, przynajmniej ładnie wyglądały na talerzach ;)




Miłego weekendu :)

18 komentarzy:

  1. Wyglądają po prostu cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie apetyczne, mniam:)
    Muszę zrobić koniecznie bo dawno nie jadłam placków. Hm... może na niedzielne śniadanko? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w niedzielny poranek będą smakowały równie dobrze ;)

      Usuń
  3. pyszne placuszki z miłym towarzystwie ,zazdroszczę ci takich poranków ;)
    świetnie ! i mega smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie śniadania to coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne doskonałe pancakes'y na blogu! Najbardziej lubię te "przekrojone"^^

    Jeśli masz ochotę na zabawę w Liebster, to nominowałam Cięu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno odpowiem na pytania ;)

      Usuń
  6. Wow, boskie! xD Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci tego życzę, jest pysznie!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, niebo, niebo! Pankejkowe śniadanie to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pancakes z czekoladą i kokosem? Mam słabość do tego połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają naprawdę pysznie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach czuję nawet tu w Katowicach :), już czekam na jakieś wolne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Kokosowe z czekoladą i bananowe z masłem orzechowym to moje ulubione pancakesy!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekolada i kokos - wyśmienicie dobrana para! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są pyszne, zwłaszcza w wolny piątkowy poranek :) trochę zmodyfikowałam przepis i właśnie się delektuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Fakt, nie ma to jak placuszki na słodkie, leniwe śniadanie gdy nie trzeba się nigdzie spieszyć ;) Miłego dnia!

      Usuń