sobota, 23 marca 2013

Serniczek z karmelizowanym bananem

Co najlepiej zrobić po przebudzeniu w sobotni poranek?
Wiadomo- pyszne śniadanie! I oczywiście najlepiej żeby było słodkie.
Jeśli podzielacie moje zdanie, to mam coś co na pewno wam się spodoba.






Składniki ( na 4 kokilki )
  • 250 g półtłustego twarogu
  • 2 żółtka
  • 1-2 łyżki cukru ( ja dałam brązowy)
  • łyzeczka cukru waniliowego
  • masło (do wysmarowania kokilek)
Ser zmielić, albo tak jak ja dobrze rozgnieść np. widelcem ( mi nawet bardziej smakowało to, że ser nie był idealnie gładki ). Zmiksować go z żółtkiem i cukrem.
Kokilki posmarować masłem, napełnić je serową masą.
Zapiekać około 20 minut w 180°C.

Podałam z karmelizowanym bananem: banana pokroiłam w plasterki i obtoczyłam je w brązowym cukrze, na patelni rozgrzałam trochę masła i smażyłam banana z obu stron kilka minut.




Po wczorajszym wieczorze jestem naładowana dobrą energią.
Przyjaźń to jednak coś czego słowami nie da się opisać.
Bo czy można wytłumaczyć to, że są osoby z którymi czujesz że naprawdę żyjesz,  z którymi każda chwila pędzi z prędkością światła, a każdy kufel piwa jest za mały by zdążyć powspominać po raz setny te same zdarzenia i śmiać się do rozpuku, jak gdyby słyszało się o tym po raz pierwszy ?
To cudowne, że są takie osoby. To cudowne że i ja mam takie. Nie jedną, nie dwie, ale aż trzy.

A dziś kolejny dzień z cyklu tych miłych.
2 lata to i dużo i mało.
Za dużo, by sobie wyobrazić, że moje życie mogłoby wyglądać teraz inaczej, a za mało by powiedzieć Znam Cię na wylot. Ale tak nie powiem chyba nigdy, bo wiem że wciąż będziesz mnie zaskakiwał na nowo :)

Miłej i tak słonecznej soboty jak u mnie soboty ;)




22 komentarze:

  1. U Ciebie słońce na talerzu, słońce w sercu i słońce za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lepiej bym tego nie ujęła :)

      Usuń
  2. Cudnie u Ciebie, pozytywnie:)
    Serniczek wygląda apetycznie, ale co tam zawartość kokilki... ten banan♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Olku 3 przyjaciólki ale razem owszem Tworzymy piękny kwartet <3 Ż ;* P.s tak naładowałysmy nie tylko siebie dobrą energią ale i pogoda piękną za oknem ( nie licząc temperatury ;p)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha dobra jestem;D jeszcze nie nauczyłam się liczyć do tej pory;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wpraszam siędo Ciebie na takie słodkie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędny :3 Zapisuję ten serniczek do koniecznego zrobienia, nie ma bata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam zdanie, słodkie śniadanie w sobotni poranek jak dar niebios :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić takie kokilki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko! Zazdroszczę słodkiego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. toż to istne rozpustne niebo w gębie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. A jadłaś na ciepło czy na zimno? Takie banany wielbię:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciepło;) no banan był przepyszny :)

      Usuń
  13. Uwielbiam śniadaniowe serniczki.. a Twój! Prezentuje się obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny pomysł na śniadaniowy serniczek - po prostu przepyszny sobotni poranek *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie pozytywne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo u Ciebie słonecznie :) Podzielisz się chociaż promyczkiem...? ;)
    A słodkie śniadania uwielbiam, Twoje ogromnie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak ;) w ciągu ostatnich dni się mega pozytywnie naładowałam i mogę się tą energią dzielić z innymi :)

      Usuń