czwartek, 21 marca 2013

Wiosenny koktajl owocowy


Wczorajszy dzień dał mi się we znaki.
12 godzin biegania po mieście, uczelni, laboratorium, z zajęć jednych na drugie, tramwaj, autobus, znowu tramwaj, słuchawki na uszach i jedzona w biegu bułka.
Więc po powrocie do domu, dosłownie padłam na ryjek.
Ale dziś wracam z nową energią, którą zaaplikowałam sobie z samego rana takim pysznym koktajlem.
To prawdziwa witaminowa bomba. I do tego jaka pyszna!




Składniki ( na jedną dużą szklankę) :
  • 250 g truskawek
  • kiwi
  • banan
  • 100 ml gęstego jogurtu naturalnego 
  • pół szklanki mleka waniliowego
  • szczypta cynamonu
  • kokos
Truskawki pokroić na mniejsze kawałki, kiwi i banana obrać, pokroić, wrzucić wszystkie składniki do blendera. Dolać jogurt naturalny i mleko oraz dosypać cynamon. Wszystko zblendować.
Przelać do szklanki i posypać kokosem.




Dziś 21 marca.
Dla jednych pierwszy dzień wiosny, a inni w tej dacie upatrują dnia wagarowicza.
Ja wyglądam przez okno i z niecerpliwością czekam na moją ulubioną porę roku.
Bo tej wiosny, zamiast różowych okularów, zakładam tenisówki w tym słodkim kolorze.
Ale zasady się nie zmieniają.
Czy na nosie, czy nogach- to nie ma żadnego znaczenia.
Optymizm przede wszystkim.




Miłego dnia;)



21 komentarzy:

  1. Ja też się stęskniłam na tenisówkami, ale ja tęsknię to lata, nie do wiosny, oby wiosna jak najszybciej przyszła i poszła won:p wolę lato.

    i wtedy, latem, koktajl z truskawek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rozpoczynając dzień takim pysznym koktajlem na pewno jest się energicznym i orzeźwionym , pychotka ! z kokosem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a co maja truskawki wspólnego z trampami ? ;D Ż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor koktajlu jest podobny :D

      Zgrałyśmy się dzisiaj z koktajlem :)

      Usuń
    2. Właśnie kolor i ogólnie słoneczne i ciepłe skojarzenia z latem i wiosną ;)

      Usuń
    3. eee trampy to koktail grejpfrutowy rejczel ;P Ż

      Usuń
    4. Ż czepiasz się;P ale i tak Cię kocham;)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że dzisiaj nie wyszłaś w trampkach, chociaż jak Cię znam... A ja nie mogę się doczekać spódniczek, szortów i sandałków! :D Ale jakiesc fajne tramposzczały też bym sobie zakupiła..

      Usuń
    6. No to dobrze mnie znasz, bo taki pomysł gdzieś mi świsnął przez głowę;P A nowe piędziesiąte z kolei trampki zawasze są pożądanym zakupem, bo przecież jest jeszcze tyle możliwych kolorów;)

      Usuń
  4. Wygląda faktycznie pysznie, i tak świeżo :) No i fajne masz trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie, choć kokos na wierzchu na pierwszy rzut oka przypominał mi... parmezan! Tak, ta moja wyobraźnia... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na tyle odważna nie jestem żeby posypywać owocowy koktajl parmezanem, ale gdyby to było np. szpinakowy koktajl to kto wie;)

      Usuń
  6. optymistycznie, pozytywnie, wiosna jest, trzeba się dobrze nastawić! z takim koktajlem o wiele łatwiej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Koktajl z rana jak śmietana" - tak zawsze mój kolega mówił :D rzeczywiście to dobra dawka energii z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie koktajle, nie mogę doczekać się wiosny i sezonowych owoców wtedy będzie większe pole do popisu :) ładne masz trampki, widziałam w tamtym roku vansy w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sezonowe warzywa i owoce są jedyne w swoim rodzaju, też czekam na nie z niecierpliwością;) ja właśnie szukałam vansów w tym kolorze, ale że nie znalazłam to stanęło na trampkach, ale finalnie i tak jestem z nich zadowolona;)

      Usuń
  9. niemalże tęsknię za chodzeniem w trampkach :) pycha koktajl! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, koktajle są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pysznie i zdrowo tu u Ciebie :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszna bomba witaminowa! jej ale mi się truskawek zachciało :)

    OdpowiedzUsuń