czwartek, 25 kwietnia 2013

Pistacjowy twarożek na śniadanie


Od wczoraj wszystko jest pokręcone.
Wróciłam do domu w porze kolacji i po szybkim zaspokojeniu głodu, zasnęłam skulona, z wielkim misiem pod głową zamiast poduszki.
Obudziłam się wystraszona. Bo miałam się uczyć.
Kawa jedna, druga, wypita w blasku księżyca ( czy to już pełnia? )
2 albo 3 w nocy koniec- zasypiam.
W dresie, zamiast w piżamie.
Zamykając oczy, próbuję przypomnieć sobie czy umyłam zęby.
Zrobione- myślę, a za chwilę zdaję sobie sprawę, że nie zmyłam tuszu z rzęs. Za późno, bo już odpłynęłam.
Ale czemu jest tak jasno? To już rano?
Nie, na szczęście, to tylko księżyc.
Budzi mnie budzik, ale nie dobudza.
Na nogi, stawia mnie dopiero zły sen- już drugi raz w tym tygodniu śni mi się sesja.
Idę do łazienki, patrzę do lustra. Wyglądam jak miś panda.
Zimny prysznic.
Na pierwsze śniadanie piję kawę.
Na drugie- jem wielkie jabłko w łóżku.
A dopiero przy trzecim zatrzymuję się w kuchni na dłużej- burczenie brzucha skrzętnie odciąga moje myśli od notatek.
Ten dzień będzie bardzo długi.







Bułka jogurtowa z pistacjowym twarożkiem, zielona herbata z cytryną




Odliczam godziny.

Miłego!

32 komentarze:

  1. pycha, trafiłaś w me gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pistacje są pyszne, szczególnie niesolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Choć trudniej jest takie znaleźć, ale warto ;)

      Usuń
    2. I ja się podpisuję, niesolone pistacje to jest to! :)
      Mega apetyczna buła.

      Usuń
    3. szkoda, że tak ciężko znaleźc te niesolone:( ale z braku laku i solone nie są złe:D

      Usuń
  3. Uwielbiam pistacje i wszystko co je w sobie ma. Zrobisz mi taką kanapkę? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, mi też się zaczyna pojawiać to ciśnienie z tyłu głowy. damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Porwałabym Ci tą bułę, ale Ty potrzebujesz jej bardziej :)
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę taki twarożek! zwłaszcza że nigdy nie jadłam pistacji.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak najszybciej musisz to zmienić, bo są przepyszne :)

      Usuń
  7. Pistacjowy! Lubię kolor pistacji, smak również - chociaż są blisko orzechowej rodzinki^^

    Rzeczywiście miałaś pokręcone chwile. Mam nadzieję, że już się 'wkoleiłaś' na odpowiedni tor:)
    Jakby co - już jest dzień, 25. dzień kwietnia!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielkim trudem się wkoleiłam, bo nie miałam innego wyjścia niestety - rzeczywistość jest nieubłagana ;)

      Usuń
  8. zakręcona! wyśpij się w końcu! i tak mnie ostatni karciłaś, ze nie dbam o zdrowie a tu proszę: kawa zamiast śniadania?! no kto to widział!
    pistacje uwielbiam :) najbardziej w wersji do przegryzania, po prostu :)
    do czego odliczasz godziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie zabrzmiało- a ja odliczam tylko godziny do początku długiego weekendu ;D
      Pistacje do przegryzania ? Przecież z tym nie da się skończyć, bo one uzależniają:)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, przepyszna bułka <3 Wieki nie jadłam pistacji, a ten twarożek kusi!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł na twarożek kanapkowy!
    smakowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabij mnie za to co napiszę !
    Na zdjęciu wyglądasz tak młodziutko i miałam pisać-Hej! Nie stresuj się tak tymi testami gimnazjalnymi, angielski jest najłatwiejszy i napewno poszło Ci świetnie!
    Dobrze że czasem używam mózgu i zerknę co jest napisane poniżej zdjęcia ;)
    Zdecydowanie za rzadko odwiedzam blogi i słabo kojarze :( zmienić to muszę.
    A swoją drogą, co studiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAhahahaha autorka bloga na pewno pokocha Cię za ten komentarz :D uwielbia być odmładzana o 7 lat :D

      Usuń
    2. Nie, no może nie będę robiła Ci krzywdy za ten komentarz ;) wszyscy biorą mnie za młodszą niż jestem, niektórzy nie wierzą że już studiuję, a w knajpie zwykle muszę się legitymować żeby kupić piwo albo i w ogóle wejść do klubu ;P Pocieszam się że będę długo wyglądała młodo, ale mimo wszystko bywa to irytujące że nikt nie traktuje Cię poważnie. No a ja nic na to nie poradzę ;)
      A studiuję farmację

      Usuń
  12. pistacjowy twarożek na pysznej bułeczce - mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak nawiasem co ty masz taki dziwny podział godzin? Że siedzisz w nocy a potem masz czas na 2 śniadania i obiad? To na którą ty chodzisz teraz? A :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, jak 2 śniadania i obiad ? ;D ta kawa, jabłko i w końcu buła działy się w przedziale czasowym 6 - 8 rano ;P

      Usuń
  14. Wczoraj groszek, dzisiaj pistacje. Zielono i wiosennie u Ciebie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm... aż ma się ochotę schrupać monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zieleń podobno odstresowuje i działa kojąco na układ nerwowy, więc chyba jesteś na dobrej drodze. Ten twarożek z pistacjami jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  17. super ten twarożek:) ciężka noc, księżyc niestety męczy... ale mam nadzieję, że wszystko się udało :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połaczenie, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam pistacje, twarożek pierwsza klasa:) mam nadzieję że ten dzień nie był jednak aż tak długi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę,że na takie coś mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń