piątek, 12 kwietnia 2013

Śniadanie całkiem świąteczne


Kto wie jaki dziś dzień?
Czyje święto?
Podpowiem, że to dziś można na skrzyżowaniu spotkać fioletową krowę rozdającą czekoladki.
Pewnie uznałabym, że mam omamy, gdybym nie pamiętała, że 12 kwietnia to bardzo słodkie święto.
I chyba każdy czekoladocholik ma tę datę zapisaną w kalendarzu ;)





I ja o święcie czekolady pamiętam i mam zamiar świętować.
A w zasadzie robię to, tak porządnie już od tygodnia.
Przyczyną moich czekoladowych praktyk był nawał nauki i to, że mój tata odpowiada za stałą dostawę do mojej szuflady ;)
Czekolady, czekoladki, orzechy w czekoladzie etc.
Bo on twierdzi, że skoro tyle się uczę MUSZĘ to jeść! Niby skąd mam mieć energię?
A ja się nie wykłócam o to nic a nic, tylko grzecznie wypełniam swój słodki obowiązek.
Przynajmniej w tej kwestii jestem grzeczną córką ;)



W związku ze świętem czekolady mam kilka spostrzeżeń.
Obserwacja nr.1: Czekolada świetnie smakuje na grahamce z twarożkiem i cynamonem.
Obserwacja nr.2: Czekolada poprawia humor podczas nauki i sprawia że wzory wchodzą do głowy nieco lepiej ( z tym że nie działa to po godzinie 24.00).
Obserwacja nr.3: Czekolada zjedzona przed kolosem nie pozwala go lepiej napisać, gdy za mało się umie.

Koniec mojego wymądrzania się, uciekam regenerować siły, ciało i psychikę.
Słodkiego piątku i świętowania do bólu brzucha !  :)


21 komentarzy:

  1. hahaha świetny post :D nie jestem maniaczką czekolady, ale ta grahamka aż do mnie krzyczy ze zdjęcia żeby ją zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takich kanapek na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwacja nr 2 - aneks: czekolada nie pomaga w nauce przepisów prawa i wkuwaniu kodeksów, ale skutecznie odciąga od nich uwagę, za co pragnę jej z tego miejsca podziękować^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ok zapamiętam ;) ale na sobie raczej tego nie przetestuję bo do prawa i kodeksów mi daleko ;P

      Usuń
    2. podpisuję się pod agateq rękami i nogami:D ale wielka szkoda, że tak jest:<
      ja teraz świętuję ten dzień pełną parą!

      Usuń
  4. http://kobieta.interia.pl/archiwum/news-czekolada-dobra-na-seks,nId,399384

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w tamim razie panowie powinni zacząć dokarmiać swoje panie czekoladą.. ja za takie traktowanie wcale bym się nie obraziła ;P

      Usuń
  5. Ja czekolady nie jem, tak sama z siebie, od bardzo dawna. Kakao naturalne w zupełności mi starcza, może dlatego nawet nie wiedziałam, że jest taki dzień w kalendarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, po 24.. ja zwyke śpię od 22 xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) uwielbiam spać i jakby się dało to wskakiwałabym do łóżka o 21 ;P

      Usuń
  7. Pieknie zaszalałaś z czekoladą :)) ale w końcu takie święto mamy raz na rok :))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  8. to super masz tatę - mój to szybciej sam wszystko zje ,a ja mu kupuję towar ;p hehe ;D
    fajnie obchodzisz dziś ten dzień tzn. słodko *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie wiedziałam :D Cudowne śniadanie miałaś :) Muszę spróbować czekolady na twarożku.
    Jak się uczę tyle czasu to automatycznie mam ochotę na gorzką.. na prawdę jest wtedy potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, mega śniadanie, bardzo ładnie to wszystko wygląda :) Świętujmy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam jakiś czas temu kanapki z takim właśnie twarożkiem i masz rację smakują wspaniale ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwacja nr 4 - czekolada jedzona podczas nauki nie tuczy, bo wszystkie kalorie idą w mózg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne uzupełnienie ;D

      Usuń
    2. oj cudowny! i nocą i za dnia :)
      haha, to chyba ta wieża Eiffla tak wydłuża, bo ja raczej knypkiem jestem - 165 cm ;)
      ja tez właśnie dawno nie byłam na żadnym weselu, więc się cieszę na tę okoliczność!

      Usuń
    3. Dzisiaj się pouczę :D I zjem czekoladę hihihi :D

      Usuń
  13. Zakochałam się w zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak! zdecydowanie taki słodki obowiązek jak ,,przymyusowe" jedzenie czekolady z przyjemnością bym wykonywała :D
    Pozdrawiam www.mybettermeals.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń