poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Waniliowy milkshake


Chciałam poczuć klimat lata.
Beztroskich dni i ciepłych wieczorów, kiedy najlepiej smakuje zimne piwo z sokiem malinowym.
Wtedy taki milkshake jest zbawieniem.
A w dzisiejszy poranek?
Raczej przekleństwem.
Wyszłam z nim boso na balkon i po minucie uciekałam jak oparzona (odmrożona! )
Zdecydowanie to jeszcze nie czas.
Nic na siłę. Pewnych rzeczy nie przeskoczę.
A szkoda






Składniki:
  • 4 duże łyżki lodów waniliowych
  • pół szklanki mleka
  • pół szklanki mleka waniliowego
  • syrop waniliowy
  • 3-4 kostki lodu
Lody, mleko i lód wrzucić do blendera i zmiksować.
Następnie napój przelać do szklanki i polać syropem waniliowym.





Pogodnego dnia !



25 komentarzy:

  1. Mega waniliowo - mega pysznie :D
    Świetny milkshake i urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki shake to wspaniała sprawa o poranku :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. w moim stanie shake:)? biorę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie dla Ciebie byłby jak znalazł ;) więc chorowanie po usuniętej ósemce nie musi być takie straszne ;)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi z rana ochoty na piwo z sokiem... Ale okey, jeszcze nie czas, jest za zimno... Ale shake'iem nie pogardzę, o nie, z tego nie będę reyzgnować!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam w zasadzie na piwo z sokiem zawsze jest dobra pora ;)

      Usuń
    2. no pewnie! to kiedy się dziewczynki umawiamy na piwko? ;)

      Usuń
    3. Najchętniej to jak najszybciej się da ;)

      Usuń
  5. pysznie, ale faktycznie pogoda dziś nie taka :)
    ja marznę od rana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja narazie jestem jeszcze bardziej przychylna ciepłym posiłkom, ale już niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcie!
    U mnie też dzisiaj zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie faktycznie letnie i orzeźwiające, uwielbiam takie szejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z waniliową nutką- moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno smakuje wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie letnie klimaty , do tego waniliowo <3 pycha !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio taki piłam w zeszłe wakacje, ale muszę jak najszybciej to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne letnie orzeźwienie! Następnym razem możesz zrobic i dla mnie porcję tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm muszę zrobić w gorący dzień, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda jak chmurka!
    a wiesz, wczoraj dostałam w końcu precla. trochę mnie zawiódł, ale wciąż dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się do Ciebie przeteleportował z Krakowa? ;)
      Nie smakował bo był nie świeży czy po prostu zawiódł Twoje kubki smakowe? ;)

      Usuń