niedziela, 9 czerwca 2013

Koktajl kakaowo truskawkowo bananowy


Słońce.
Leżę na balkonie.
Truskawki, mrożona kawa, wielkie okulary na nosie.
Wakacje?
Wszystko odpowiada.
No prawie.
Co nie pasuje?
Stos notatek, książki i zielony zakreślacz.
Aha i mój sąsiad z góry (pozdrawiam sąsiada), który właśnie w niedzielę musi zamiatać balkon i chyba nie muszę dopowiadać gdzie pozbywa się wszystkich śmieci.
A poza tym karmi gołębie i cały czas te okropne ptaszyska latają mi nad głową.
Żyć nie umierać jednym słowem.
Na osłodę częstuję koktajlem i już uciekam do swoich zabawek.











Składniki (na 1 porcję)
  • banan
  • około 10 truskawek
  • 3 kopiate łyżki jogurtu naturalnego
  • 1/3 szklanki mleka
  • łyżeczka kakao
  • brązowy cukier ( trochę do smaku )
  • szczypta cynamonu
Banana i truskawki pokroić na mniejsze kawałki i wrzucić do blendera, dodać jogurt, mleko, kakao, cynamon i cukier. Wszystko dobrze zmiksować.





Miłego niedzielnego popołudnia !



24 komentarze:

  1. Pycha! Cudownie zacząć takim koktajlem dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj w dłoni mam zielony zakreślacz! ;-)
    Mój sąsiad lubi sobie w niedzielę kosić trawę, więc też jest fajnie :D
    Świetny ten koktajl! Wspaniale musi smakować ♥ swoją drogą dzisiaj obie kusimy kakaowymi smakami, zgrałyśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zielony to kolor nadziei ;P

      Usuń
  3. Ja też dziś z notatkami!SESJA!!AAA!!!
    Koktajl cudowny:)
    I u mnie nie ma słońca wiec masz zdecydowanie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy lepiej, bo co jak co, ale słońce dla mnie to nie wymarzony towarzysz do nauki ;) Robię się przy nim taaka rozkojarzona.. ;)

      Usuń
  4. Pozdrawiam ze swojego balkonu z żółtym zakreślaczem i wieeeelkim stosem książek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że podobnie spędzamy tę niedzielę:) Ja z miseczką truskawek, bez takiego koktajlu - i już żałuję!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny dzien dzisiaj nie zaprzecze :)
    A koktajl wyglada na przesmaczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. takie koktajle to ja lubię, idealne na upały ! tylko jeszcze z kakao nie robiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. taki koktajl musi stanowić bardzo miłą przerwę :) lepszą od Kit Kata! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorzuciłabym kostki lodu i idealne orzeźwienie na dzisiejsze popołudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, też ostatnio piłam koktajl bananowo-troskawkowy, ale bez kakao. z musiał być jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie na dzisiejszy dzień :) Na upały koktajle najlepsze!
    Też pozdrawiam sąsiada :D Ehhh, ja bym się zastanawiała 'i co by tu zrobić..' :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ciepłe dni taki koktajl idealnie się nadaje :-) Ja zrobiłam kompot truskawkowy z wanilią, też fajnie orzeźwia.
    Powodzenia w nauce! U mnie właściwie już wakacje i nadrabiam zaległości książkowe i blogowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny koktajl :) u mnie był dzisiaj banan i truskawki na deser, teraz pogoda barowa się zrobiła, więc pozostaje mi poleniuchować w domku i pomyśleć co by tu nabroić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dziś się obudziłam z myślą "to będzie wspaniały dzień, słońce świeci itp". Potem sobie uświadomiłam ile muszę dziś zrobić, a potem okazało się że czytelnie zamykają dziś dziwnie wcześnie - pozwiedzałam więc klamki i zamknięte drzwi co najmniej kilku. Pochodziłam więc bezproduktywnie po mieście, wkurzając się na ludzi, którzy nie baczą na sesje.
    Trochę podobnie. Tyle, że bez sąsiadów i z niemiłymi Paniami portierkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się poczęstuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. łoooo to musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gołąb też człowiek... ;)
    Sąsiadka moich Rodziców polewała nam psa wodą, jak mu się zdarzyło szczeknąć na balkonie, także uroku sąsiedzkiej koegzystencji też miałam okazję doświadczyć ;)
    A koktajl naprawdę smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie w takich chwilach żałuję, że nie mieszkam we własnym domu! ;)
      Wiem, że gołąb też ma prawo do swojego miejsca na ziemii, tylko czemu to miejsce musi być akurat nad moją głową :P

      Usuń
  18. my day, like your day... my brain-> identycooo!!!!! :* <3

    OdpowiedzUsuń