sobota, 8 czerwca 2013

Śniadanie pełne energii


Źle dobrze.
Dobrze źle.
Muszę naładować akumulator i wszystkie baterie po wczorajszym.
Tak skrajne emocje.
To chyba niezdrowe.
Złe przeczucia.
Gorsze wieści.
A wszystko zakończone najlepszą nowiną pod słońcem.
I triumfalnym lodem, zjedzonym za "zdany".
Pora zacząć odhaczać w kalendarzu.
Tak po ostatniej wpadce znów się z nim zaprzyjaźniłam.








Bułka wieloziarnista z twarożkiem miodowym, bananem i posiekanymi orzechami w czekoladzie,
kakao (o takie)







Kto jeszcze nie jadł takiego połączenia na kanapce- banan i czekolada z twarożkiem ten trąba ;)
Jak najszybciej spróbujcie!
Trzymajcie się ciepło!




27 komentarzy:

  1. ale ze mnie trąba:) ale nadrobię :) a dzisiaj honorowy potreningowy koktajl mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze mnie też trąba.. Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ze mnie, ale wiem ,ze to pyszne połączenie i chętnie zrobię sobie takie smaczne kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj takie emocje są wyniszczające, nie znoszę takich skrajności... ale wczoraj to wczoraj, dzisiaj to dzisiaj:) Pyszna buła, cieplutkie kakao, banan i dwa dni weekendu - i tak myśl:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miły początek weekendu, Twoją kanapkę już zjadłam oczami, będę musiała spróbować, bo z takim połączeniem jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam i potwierdzam, że pyszne połączenie! :D
    Ciesz się weekendem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same dobre rzeczy :) Kakao, apetyczna, słodka kanapka. To będzie dobry dzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę byc trąbą :( Robię taką zaraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. to gratuluję i cieszę się z Tobą! byle do przodu :) uciekam korzystać ze słonecznej pogody, buziak, miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam trochę w mniej przyjemny sposób, bo się uczę na balkonie w słoneczku ;) trudno, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)

      Usuń
  10. Zaraz już nie będę trąbą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej tylko i wyłącznie DOBRZE!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nad biurkiem mam duuuużą kartkę z kalendarza z napisem CZERWIEC i tam wszystkie egzaminy wypisane :D Jeden już skreślony, jeden za mną! Obyśmy jak najszybciej doszły do końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, jestem trąba :( muszę się poprawić i jak najszybciej spróbować! wygląda, brzmi i za pewne jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, też jestem trąba w takim razie :D Ja uwielbiam taka właśnie bułeczkę z masłem orzechowym i truskawkami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że prawie same trąby odwiedzają mojego bloga :P

      Usuń
    2. ale jesteś okropna. :D

      poza tym chyba nie tylko ty miewasz dziwne skojarzenia, bo mnie zestawienie słów "wpadka" i "kalendarzyk" skojarzyło się jednoznacznie. :D ale kto wie, może naprawdę zostaniemy ciociami?!

      Usuń
    3. Haha rozłożyłaś mnie na łopatki ;D ładnie mi się odwdzięczasz, no ale skojarzenie za skojarzenie :P
      No w sumie masakry by nie było, tyle cioć i jeden wujek w pakiecie- marzenie każdej młodej mamy :P

      Usuń
  15. a ja nie jestem trąba! co więcej, wczoraj tak jadłam. no, może bez bułki, ale się ilczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kanapki z takimi dodatkami mogę jeść codziennie :) Pysznie wygląda, aż zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Informacje na temat zabawy na moim blogu http://thisflavour.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jadłabym! i najlepiej od razu parę bułeczek

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja próbowałam!!
    A dopowiem,że jadłam też z wiejskim, bananem i masłem orzechowym:D
    Lub dżemem np. jabłkowym lub o smaku kiwi z masłem orzechowym :D
    Jest bardzo dużo pomysłów na kanapki :D

    OdpowiedzUsuń