środa, 10 lipca 2013

Crumble migdałowe z truskawkami


A ku ku
Dopiero co powoli się żegnaliśmy, a tu niespodzianka.
Babcia jest jednak niezastąpiona.
Wczoraj po powrocie z praktyk, czekało na mnie całe mnóstwo owoców.
A wśród nich truskawy!
Taki deser mogłabym wcinać każdego dnia ;)









Chrupiąca, maślana i po prostu przepyszna. Taka kruszonka to idealny i szybki, letni deser. Zdjęcia z początku czerwca ( jeszcze sesja wisiała w powietrzu brrr ) ale smak ten sam ;)
Polecam przed podaniem dodać wielką łyżkę lodów, na sam wierzch!


Składniki ( na 2 kokilki) :

  • 2 łyżki masła
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki cukru brązowego
  • duża garść płatków migdałowych
  • 300 g truskawek

Płatki owsiane zmielić. Następnie wszystkie składniki kruszonki połączyć razem ( łatwo można je rozetrzeć palcami ).
Truskawki pokroić na mniejsze kawałaki.
Kokilki wysmarować lekko masłem, układać truskawki a następnie posypać przygotowaną kruszonką. Na sam wierzch posypać płatkami migdałowymi.
Zapiekać około 20- 25 minut w 180 °C.




Słonecznego dnia!



13 komentarzy:

  1. Crumble - cudo :) Migdały w kruszonce to chyba jeden z moich ulubionych dodatków. Dzięki nim deser chyba nie może już być lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. crumble to jeden z moich ulubionych deserów :D Twoje wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie. Nie robiłam jeszcze z migdałami. Może następnym razem się skuszę, bo naprawdę wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chrupiaco tutaj dzisiaj:) truskawki na miły powrót po męczącym dniu - pyszna niespodzianka, gdzienigdzie jeszcze można całkiem smaczne dostać^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja tez bym mogla. Na sniadanie, obiad i kolacje. No i na deser, ofkors :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Crumble, cudo! Uwielbiam przypieczone płatki migdałów, a z truskawkami to już niebo *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. crumble szczególnie z lodami mogłabym wcinać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaale ci dobrze :D
    A ja crumble jeszcze nie jadłam, ale wiem, że wiele tracę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zrobić crumble.. w tamte wakacje robiłam często, w te ani razu.. trzeba nadrobić zaległości :) Nie ma to jak pyszna kruszonka na wierzchu!

    OdpowiedzUsuń
  10. omomom uwielbiam crumble a tak dawno go nie robiłam, pokusiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie! A do tego jeszcze lody! Aż chcę Ci tą miskę zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja crumble ostatnio jadłam rok temu;<!. Ej, muszę dorwać jeszcze truskawy :D

    OdpowiedzUsuń