wtorek, 2 lipca 2013

Dobrze wiedzieć że

 
Nie, nie chcę widzieć tych wyników.
Ale musisz, no już!
I co?
Nie bolało ani trochę.
Udało sie.
Znów spadłam na cztery łapy.
Myśl o długich wakacjach do końca września przyprawia mnie o uśmiech.
I widok słodkiej kanapeczki na deser po obiedzie również ;)





Ciemny, pełnoziarnisty chleb, opiekany w tosterze z półtłustym twarogiem i miodem, kawa z mlekiem



Odpowiadam nareszcie na zaległe tagi! No w końcu mam na to czas ;)



Najpierw od Martyny z breakfast of dreams:


1.  Czy jest ktoś, kto z chęcią pomaga Ci w gotowaniu/pieczeniu?
     Niezastąpniona jest zawsze mama.

2.  Ostatnio przeczytana książka to...?
     Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam... (zakładam że Chemia Leków się nie liczy ;P ) Dobrze że, teraz będę mogła      nadrobić moją przymusową, książkową ignorancję ;)

3. Śpiewasz/słuchasz muzyki przy gotowaniu/pieczeniu?
    Słucham, nie śpiewam bo szanuję uszy innych ;) Poza tym nie lubię swojego głosu, więc jedyna opcja to słuchawki      na uszy, wolna chata i wtedy mogę śpiewać.

4. Koty czy psy?
   Kiedyś w dzieciństwie miłość do kotów była największa, a dziś przeważa ta do psów.

5.  Aktywność fizyczna - na świeżym powietrzu, w grupie (ze znajomymi/w klubie fitness) czy w domu?
    Na świeżym powietrzu, czasem w domu, sama i z innymi- wszystko zależy od nastroju.

6. Ostatnia piosenka, którą słuchałaś/słuchałeś to...?
    Pink Floyd Wish you were here

7. Ulubiony dodatek do makaronu...?
    Pełno warzyw plus łosoś lub kurczak.

8. Nie wyobrażam sobie, żeby w mojej kuchni zabrakło...?
   Kawy!

9. Czy w wakacje wolisz odwiedzić pewne miejsce w swoim kraju i poznać go lepiej, czy wyjechać za granice i              poznać zupełnie nowe kultury?
    Marzą mi się wyjazdy co wakacje w różne strony świata, by poznać i zobaczyć jak najwięcej.

10.  Jeśli miałabyś/miałbyś określić swoją osobowość za pomocą przyprawy, jaka by ona była?
       Mieszanka przypraw curry- trudno porównać mi siebie do jednej przyprawy, za dużo we mnie sprzeczności,              nastrojów, humorów. A w curry jest słodki cynamon ale i ostre chilli ;)

11.  Najdziwniejsze połączenie smakowe jakie kiedykolwiek próbowałaś/próbowałeś?
       Chyba mało dziwnych połączeń próbowałam, albo żadne nie wydaje mi się aż tak zaskakujace, bo nic teraz nie             przychodzi mi do głowy ;)


I jeszcze od Gosi z trawki cytrynowej ;)

 1.  Kawa czy Herbata? 
     Kawa, kawusia, kawunia!

2. Piwo czy Wino? 
    Wino lub piwo z sokiem imbirowym i nie da rady wybrać jednego!

3. Kuchnia europejska czy azjatycka?               
    Europejska.

 4. Kot czy Pies?             
    Pies.

5. Śniadanie czy kolacja?                 
    Śniadanie.

6. Z cukrem czy bez cukru?
    Zależy co ;) Herbata tylko bez cukru, kawa zależy od humoru- albo bez albo  z odrobiną  ( najlepiej  brązowego).

   7. Jedzenie z liczeniem kalorii czy bez liczenia?
    Jasne że bez!

8. Słodko czy słono?
    Najpierw słono, a za chwilę słodko ;)


   9. Carbonara ze śmietaną czy bez śmietany?
    Ze śmietaną bez dwóch zdań.

10.  Pierogi z jajkiem czy bez jajka?
    Z jajkiem

11.   Jajko na miękko czy jajecznica?
    Jajecznica, a jeśli jajka są od wiejskiej kurki, to jestem w niebie.



Miłego wieczoru! ;)



21 komentarzy:

  1. Widzisz, widzisz !! Miaaaałam rację! BRAWO! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pff, jedzenie z kaloriami, carbonara bez śmietany?. Ludzie niech się ogarną, haha xD.

    Takiej kanapeczki wieczność nie jadłam, a to ukochany smak dzieciństwa.

    Gratuluję!:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? ;) Carbonara bez śmietany to przecież nie carbonara! ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A no własnie z tą carbonarą różnie bywa. Ja mam przepis na przykład od Włocha, z którym byłam na erazmusie i nie ma tam mowy o śmietanie. Na Wikipedii też jest informacja, że we włoskiej carbonarze raczej śmietany nie znajdziemy. Dodatek śmietany to raczej ze Stanów. Ja robię i jedną i drugą. I powiem szczerze, że wolę opcję bez śmietany :)
      Odsyłam do wikipedii do wpisu o carbonarze :D
      http://en.wikipedia.org/wiki/Carbonara

      Usuń
    4. No widzisz, człowiek się uczy całe życie ;) ale w zasadzie to nie miałam na myśli, że prawdziwa, włoska carbonara jest ze śmietaną, bo we Włoszech jeszcze nie byłam i nie wiem jak to jest u nich. Tylko chodziło mi że ze śmietaną wydaje mi się być lepsza, bardziej wyrazista w smaku, taka po prostu konkretna ;D

      Usuń
    5. Najważniejsze, żeby smakowało :) A najprzyjmiejsze w kuchni jest to, że możemy sobie modyfikować dania co daje nam nieograniczone możliwości :)

      Usuń
  3. I jednak Ci się udało <3 Ja nie wątpiłam!

    Kawa, śmietanowa carbonara - wiesz, co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :D
    Widzę, że sporo nas łączy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak jak myślałam zdane i to na pewno pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaweczka nasza ukochana♥

    Wyniki dobre? Strach ma wielkie oczy? Twój też?! Czas raz na zawsze zamknąc przed nimi drzwi!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz czuję moc, że można mu utrzeć nosa w każdej sytuacji, ale niech tylko przyjdzie kolejna sesja, to będzie powtórka z rozrywki :P

      Usuń
  7. O jak pyszna kanapeczka ^^ smak dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :*
    Dziękuję za odpowiedzi :) Świetnie sprecyzowałaś określenie się przyprawą 'curry' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. braaaaaawooooo! :)
    widzisz, widzisz-wakacje udaaane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Braaawo :) ! !
    Ciesz się teraz wakacjami kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie określiłaś curry :)
    takimi kanapkami zajadałam się w dzieciństwie, tylko w kubku zamiast kawy było gorące kakao :)

    Zostałaś przeze mnie nominowana, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje:) rozwaliłaś tę sesję :)
    hurraa:)

    OdpowiedzUsuń