wtorek, 16 lipca 2013

Studentska do poduszki i coś tam o mnie


Wieczór z kawą, studentską i  książką.
Jak to dobrze że właśnie dziś przypomniałam sobie o tej pysznej czekoladzie, którą dostałam pewnego pięknego dnia.
Nie wiem co ze mną, ale ostatnio nawet bakalie mi smakują.
Kiedyś wydłubałabym z sernika ostatnią rodzynkę.
A dziś zajadam się czekoladą z suszonymi wiśniami i orzechami arachidowymi i już mam ochotę spróbować innych.
Moje kubki smakowe chyba zaczynają dojrzewać.






Zanim zniknę z nosem w książce, odpowiadam na zaległe pytania od kochanej Agateq ;)


1. Co pierwszego przychodzi Ci do głowy do zjedzenia na literkę K?
Kurczak

 2. Ulubione danie z kuchni polskiej?
Pierogi wszelkiej maści ! ;)

3. Na jaki jesienno-zimowo smak miałabyś teraz chętkę?;)
Na szarlotkę na kruchym cieście, z całą masą jesiennych jabłek i cynamonu, najlepiej taką która dopiero co wyjechała z piekarnika :)

4. Ulubiony owoc w kolorze pomarańczowym?
Hmm pomarańczowa pomarańcza ;)

5. Potrawa-horror z Twojego dzieciństwa?
Przedszkolna zupa mleczna !

6. Masz możliwość wyjazdu do jednego kraju, z którego za darmo możesz wywieźć TIRa tamtejszych produktów - dokąd pojedziesz?
Jadę do Włoch i wracam z tirem wypełnionym po brzegi mozzarellą, ricottą i parmezanem, najlepszymi makaronami w wszystkich kaształtach świata, butelkami pysznej oliwy z oliwek, litrami wina, włoskimi przyprawami. A na wynos pakuję prawdziwą pizzę i w drogę ;)

7. A gdybyś miała w tym kraju przekazać 'tubylcowi' jeden z naszych polskich produktów, co byś mu podarowała? :)
Oscypka, nawet przyrządziłabym mu go na ciepło, z grilla z żurawiną ;)

8. Gdybyś mogła wyprodukować swoją własną czekoladę nadziewaną, jakie byłoby to nadzienie?
Waniliowe nadzienie, cudownie kremowe, ale z chrupiącymi kawałkami pistacji, oblane rozpływającą się w ustach białą czekoladą.

9. Gdybyś miała zostać nauczycielem, jakie przedmiotu chciałabyś uczyć?
Oj nie byłabym dobrym nauczycielem, nigdy nie miałam zapędów aby nim zostać. Ewentualnie mogłabym być wuefistą- dałabym dzieciom piłkę i rób ta co chce ta ;)

10. A kim chciałaś być jako mała dziewczynka? Pierwsze 'zawodowe' marzenie?;)
Zawsze mówiłam że będę weterynarzem.

11. Letnia burza/wiosenne gradobicie/grudniowa śnieżyca?
Grudniowa śnieżyca, koc, kubek gorącego kakao i domowe, drożdżowe ciacho z kruszonką ;)




Miłego wieczoru !

16 komentarzy:

  1. Chyba kazdy (przynajmniej wiekszosc) chcial zostac weterynarzem bedac malym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam nim zostać, bo kochałam wszystkie pieski i kotki, ale potem okazało się że weterynarz leczy także mniej urocze zwierzątka i mój zapał zniknął ;)

      Usuń
  2. Czekoladowe towarzystwo pysznej czekolady... :)
    A propos czekolady, Twoje nadzienie jest mistrzostwem świata! Oscypkiem dla obcokrajowca także podbiłaś moje serce, a za Twoim włoskim Tirem jechałby mój włoski Tir:D

    Ściskam i dziękuję za odpowiedzi:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie kocham taką czekoladę <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ale gorzką. Zreeesztą najważniejsza jest galaretka w tej czekoladzie<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wieczory lubię ^^ a rodzynki w serniki muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  7. weterynarz! też miałam takie plany! :-)
    a do Włoch jadę z Tobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Porywam kawałek czekolady :D Ja bakalie najbardziej lubię solo, w cieście nie, ale w czekoladzie już bardziej :)
    A z Włoch przywiozłabym dokładnie to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie jadłam tej czekolady... Chyba czas spróbowac! :d

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie nie specjalnie przepadam za bakaliami, wolę orzechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaki zmieniają się chyba przez całe życie, i ja też tego doświadczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam jeszcze tej czekolady, ale za niedługo wybieram się na zakupy do Czech, więc na pewno kupię i skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie byłam miłośnikiem bakali, a teraz? Kupuję mieszankę studencką i zjadam w 1 wieczór.. wiem, że to mega nie zdrowo, bo wszystko powinno się jeść z umiarem, ale czasem.. no nie mogę się powstrzymać :(
    A studencka <3 jadłam raz oryginalną białą i się zakochałam! A teraz w sklepie widzę tylko limitowane edycje.. a gdzie oryginał?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekolada Studentska ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń