środa, 21 sierpnia 2013

Cynamonowe placki owsiane


Jesiennie.
Się zrobiło.
Mknąc co rano na rowerze, staram się nie zwracać uwagi na szeleszczące liście.
To jednak trudne, gdy jak na złość przyklejają się do koła mojego pojazdu.
I gęsia skórka na rękach mówi sama za siebie.
Ochota na gorące kakao co wieczór.
I cynamonowa nuta w moim śniadaniu.
Jesień tuż tuż.









Składniki:
  • 6 łyżek płatków owsianych
  • 3 łyżki otrębów pszennych
  • 1 jajko
  • 1 łyżka miodu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • łyżeczka cynamonu
  • olej do smażenia

Wszystkie składniki suche wsypać do jednego naczynia, dodać jajko, jogurt i miód i dokładnie zmieszać (wystarczy do tego łyżka).
Rozgrzać na patelni łyżkę oleju, wykładać na nią ciasto formując okrągłe placuszki. Następnie smażyć na niewielkim ogniu, z obu stron do zrumienienia.
Podawać z dżemem lub posypane cukrem pudrem.










Miłego dnia !


19 komentarzy:

  1. Placki owsiane... Ile ja ich już nie jadłam? Na pewno bardzo długo. Z miodem smakują mi chyba najbardziej.
    Miałaś bardzo leniwy, apetyczny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak ciasteczka owsiane :D Wzięłabym w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać :) nie przywołuj jesieni! :P

      Usuń
    2. Tobie Ola łatwo pisać: nie przywołuj jesieni, bo sama uciekasz do gorącej Tunezji ;P

      Usuń
  3. płatki owsiane zawsze i wszędzie, obojętnie czy lato czy jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że od kilku dni, w każdy wieczór, w moich dłoniach trzymam kubek z kakao? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tak naturalnie samo przychodzi, gdy taka pogoda za oknem :)

      Usuń
  5. Aż się uśmiechnęłam na ten opis jesieni... czy to nie jest piękne, schyłek lata powoli ustępujący miejsca Pani Jesieni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem.. średnio lubię tę deszczową Panią, chyba że w tym roku to będzie piękna, polska, złota jesień to powitam ją z uśmiechem ;)

      Usuń
  6. owsiane placuszki są świetne, do tego z ulubionym aromatem cynamonu ! jak dla mnie ekstra <3
    o tak , jesień... pachnące jabłka, złociste krajobrazy -tęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cynamon jest dobry na każdą porę roku. Takie placki też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też było cynamonowo dzisiaj:) i kupiłam zapas imbiru:) tylko ja kocham jesień:):):) dlatego w to mi graj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Po części tak i nie ;) nie znoszę deszczu, wiatru i zimna, ale za to uwielbiam jesienne wieczory z książką, pod kocem, z kubkiem gorącej kawy i kawałkiem cynamonowej szarlotki ;)

      Usuń
  10. Genialne, zrobię na pewno! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję, że owsiane placki z cynamonem to będzie u mnie jesienny hit!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że cynamon to będzie w ogóle mój jesienny hit ;)

      Usuń
  12. Mamy takie same ściereczki, tylko tych pysznych placuszków u mnie niestety brak:( , ale przepis zanotowany, więc idzie ku lepszemu:)

    OdpowiedzUsuń