sobota, 31 sierpnia 2013

Sierpień moim okiem


Trudno uwierzyć jak ten czas pędzi.
Kolejny wakacyjny miesąc się kończy.
Jednak dla mnie wakacje dopiero się zaczynają.
Ale dziś jeszcze sweet home.
Dziś jeszcze trochę wspomnień.







Jaki był sierpień?



Uff na pewno gorący! Więc zimne napoje zawsze i wszędzie.


Tak, wyskokowych, schłodzonych trunków także nie brakowało ;)


A pod bezchmurnym niebem, w wielkim, różowym kapeluszu wypadało kibicować rowerzystom jadącym aż z Włoch !


Żeby potem szukać cienia pod ogromnym parasolem ;)


Czasem wiało też grozą, ale w towarzystwie pewnych osób okazywało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują.


Po zwycięstwie nad własnym strachem, trzeba było również pokonać małego głoda.


Były miłe spotkania i nowe smaki.


A kawa zawsze niezawodnie ładowała baterie ( z syropem klonowym okazała się być strzałem w 10 ! )


Czasem tęskniłam, za beztroskimi, dziecięcymi latami.


A potem odnajdywałam plusy mojej "dorosłości" ;)


Karmiłam innych najlepej jak umiem.


Leniuchowałam gdy tylko się dało.


I wcinałam pyszne podwieczorki.


Wakacje?
I'm lovin' it !



20 komentarzy:

  1. Gorący, pyszny, pełen miłych wspomnień był Twój sierpień! :-) I nawet dla mnie tam było miejsce :D Dla koktajlu i dla kawy! :D
    Ale właśnie, może i ten miesiąc się kończy, ale przecież już jutro zaczyna się nowy! Przez Ciebie chyba szczególnie wyczekiwany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mogłabym Ciebie i Domi ominąć w moim małym podsumowaniu! ;) Szkoda tylko że wspólne lody się nie udały bo pogoda zawsze płata nam figle!

      Usuń
  2. Podwieczorki rzeczywiście smakowite. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomita relacja! miło się przegląda zdjęcie po zdjęciu i razem z tobą wraca do tych fajnych , ciekawych ,czasami całkiem zwyczajnych codziennych chwil :)
    wakacje z pewnością były dla Ciebie udane ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były udane, a teraz we wrześniu to dopiero będą ;D

      Usuń
  4. Fajne podsumowanie, ciekawe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rób co miesiąc takie podsumowanie! Jest świetne, przyjemnie się ogląda...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będę robić na pewno ;)

      Usuń
  6. Wiesz, co Ci powiem? Chciałabym, żebyś robiła takie podsumowania każdego miesiąca. :) Mają taki świetny klimat, bardzo miło się je przegląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) i jak wyżej napisałam- możesz liczyć na coś podobnego co miesiąc ;)

      Usuń
  7. Ostatnie zdanie z podwieczorkami mnie rozczuliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudowne podsumowanie :):):) świetny sierpień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesienią czas płynie trochę wolniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;) na pewno jeszcze odwiedzę cie i to nie raz ;)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło się czytało i podflądało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aj,aj! Ale podsumowanie, aż ci zazdroszczę!
    A te trunki i te podwieczorki <3
    Oj,oj-wakacje pełną parą!

    OdpowiedzUsuń