czwartek, 23 stycznia 2014

Na urodziny


1 rok.
152 posty.
2878 komentarzy.
102673 wyświetleń.
Uśmiechów?
Milion :)




Rok temu, gdy zakładałam bloga, nie sądziłam, że zadomowię się tu na tak długo.
Po pierwsze, dlatego że dobrze siebie znam i wiem że mój słomiany zapał czasem daje o sobie znać.
A po drugie?
No cóż, moje studia to jeden, wielki pożeracz każdej, wolnej chwili.
Więc nie czarowałam się, że będzie świetnie, codziennie będę dodawała wpisy i mój blog będzie hulał jak tralala.
I co się okazało?
Że jednak jest super i nie ruszam się stąd na krok ;)



A co mi najbardziej smakowało przez ostatnie 12 miesięcy?

Po pierwsze - Carbonara! Bo makaron to makaron, a w takim kremowym wydaniu to już w ogóle bajka ;)




Po drugie - Placuszki na serku homogenizowanym - najdelikatniejsze jakie jadłam.




Po trzecie - Cytrynowe muffinki. Pamiętam że po ich spróbowaniu pomyślałam tylko: O rany to jest                                                     genialne ;)




Po czwarte  -  Szarlotkowy deser - bo szarlotkę uwielbiam w każdej postaci.




Po piąte - Drożdżówki z serem - bo zapach drożdżowego ciasta jest bezcenny !




Po szóste - Sałatka z kurczakiem, gruszką i orzechami. Jak dla mnie to sałatkowy numer jeden.




Po siódme - Dyniowy krem. Dzięki niemu tegoroczna jesień była pełna aromatów.




Po ósme - Penne z łososiem i suszonymi pomidorami - po prostu jest tu wszystko co uwielbiam!




Po dziewiąte - Gorąca czekolada - i nic więcej dodawać nie muszę.




I po dziesiąte - Chlebek szczęścia - jeśli tak smakuje szczęście to ja proszę o więcej ;)





A wkrótce spodziewajcie się przepisu na urodzinowe muffinki z pysznym kremem !
Do usłyszenia !





21 komentarzy:

  1. Gratuluję ! Oby było więcej tych okazji do świętowania - życzę Ci kolejnych lat w blogoswerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to minęło ;)) 100 lat życze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się, że jesteś już tu tak długo, a jeszcze bardziej, że mogłam Cię poznać :*
    chciałabym spróbować każdego twojego dania z osobna :) każde jest wyjątkowe! a na deser - gorąca czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych rocznic życzę! Ile tu pyszności, i to w jednym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas mija! Pamiętam pierwsze wpisy... :) Miło tak sobie to wszystko teraz przypomnieć. Bardzo lubię Ciebie, Twoje przemyślenia, zdjęcia, a więc bloga w całej swojej postaci. Mam nadzieję, że będziesz tu jeszcze długo, oj, długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi strasznie ;) Nie mam zamiaru nigdzie stąd czmychać ! ;)

      Usuń
  6. już rok? jej, pamiętam jak dopiero co się tu pojawiłaś :) bywaj tu dłużej, częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, już ! czas pędzi jak oszalały ;)

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowy post, z resztą jak wszystkie Twoje, uwielbiam tu zaglądać :))
    aż się głodna zrobiłam :D
    życzę jeszcze wielu lat na blogu i milion milionów uśmiechu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejnego efektywnego roku :) uwielbiam Cię i twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drożdżówki z serem! Chociaż wszystko piękne i smaczne, to wybieram drożdżówki:)
    Ja też zakładałam bloga jakoś rok temu... nawet nie pamiętam daty, ale mój blog to po prostu strona, u Ciebie można znaleźć tyle pysznych rzeczy! No i te Twoje komiksowe podsumowania miesiąca, których mam nadzieję nie zarzucisz, bo je uwielbiam - podobnie jak Magda i pewnie parę innych osób:)

    No i czekam na obiecany post o muffinkach. Z kremem? Pysznym? Czyli jakim, jakim, jakim?!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty mówisz? Twój blog to nie po prostu strona! Uwielbiam go i drugiego takiego w blogosferze nie ma :)
      Krem był z naturalnego serka, mówię Ci - idealnie do muffinek pasował ;)

      Usuń
  10. Życzę kolejnego udanego roku i kolejnego miliona uśmiechów :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :] życzę kolejnych tak smacznych lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczo tu dziś wyjątkowo :) ile chwil zapisanych w ciągu roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje i same pyszności!!

    OdpowiedzUsuń