poniedziałek, 3 lutego 2014

Lody bananowe


Na lody nie pora.
Ale ja właśnie teraz znajduję foremkę na lody, którą kupiłam latem.
I zapomniałam o niej.
Więc lody będą właśnie dziś.
Takie trochę zdrowsze.
I bananowe ;)









Składniki:

  • 150 g naturalnego serka homogenizowanego
  • 1 duży banan
  • 1 łyżka cukru brązowego
  • szczypta cynamonu
Wszystkie składniki zblendować na gładką masę, napełnić foremki na lody i włożyć do zamrażarki na kilka godzin ( ja swoje zostawiłam na jakieś 5 h ). Żeby łatwo wyciągnąć lody trzeba zamoczyć je w foremce na 1-2 minuty w ciepłej wodzie.





Miłego poniedziałku ;)


17 komentarzy:

  1. Fajowskie te lody :D Czy tej foremki nie kupiłaś przypadkiem w Emiku? jakaś znajoma mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, foremkę kupiłam w Rossmannie ;)

      Usuń
  2. Lody w zimie? Czemu nie! Od czego w końcu mamy kaloryfery, koce, kominki? :D Zawsze można jeść lody, "pływając" w wielkim, cieplutkim swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W najlepszym wydaniu smakowym !
    A na lody zawsze jest pora ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie! :) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. może zrobię sobie lody...na śniadanie! :D mam podobną foremkę, a bananowe z serka na pewno były pyszne :) coś jak zamrażanie Danonków jak byłam mała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Dokładnie smakują jak danonkowe lody ;D bardzo często robiłam takie z danonków jak byłam młodsza ;)

      Usuń
    2. też od razu skojarzyły mi się z danonkami :) a bananowe - długo nie musisz mnie do nich przekonywać!

      Usuń
  6. poczułam się jak w latoo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co bananowe zawsze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kojarzą mi się z danonkami przez ten serek homogenizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajne spróbuję! a te foremki mają bardzo sugestywny kształt haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiedziałam że kto jak kto, ale ty na pewno zwrócisz uwagę na ich kształt :D

      Usuń
  10. Takie lody najlepsze! Genialne pudełeczko/ foremka, muszę taką zdobyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na lody zawsze jest dobra pora:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za przepis! Dodałam jeszcze 4 mrożone truskawki i wyszło mi z tego 5 lodów (foremki jak u Ciebie na zdjęciach). Właśnie się mrożą, coś czuję, że będą udane!

    OdpowiedzUsuń