poniedziałek, 17 marca 2014

Bananowa owsianka


Wiosna skryła się gdzieś przez weekend.
A ja mimo tego, próbuję nie stracić jej w sobie.
500 dni miłości i wina kieliszków kilka.
Niespodzianki.
I pożegnanie, gdy nie mówi się żegnaj, ale do zobaczenia.
Życie jednak potrafi być przyjemne.
A poniedziałki?
Cóż, może pora je polubić ;)






Owsianka na mleku waniliowym z bananem, jagodami goji i nerkowcami.

Do gotującej się owsianki wrzucam pokrojonego banana po raz pierwszy. Po jej zjedzeniu, myślę sobie czemu tak długo z tym zwlekałam. Banan w owsiance to jest to ;)



A wczoraj tak było.


Miłego dnia!


26 komentarzy:

  1. Owsianki z bananem są świetne-gęste i kremowe :)

    Poniedziałek może być dobrym dniem, szczególnie jak się go zaczyna pysznym śniadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożegnań nie lubię ale później można się witać a to już lubię bardzo :-))

    I banana w owsiance! To też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najsmaczniejszych owsianek :)
    Pożegnania? Byle do następnego spotkania! Nic tak nie zacieśnia kontaktów, przynajmniej czasem, jak oczekiwanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. masz może instagrama ? :-) można adres ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak to co?! Uwielbiam i tyle :P

      Usuń
    2. bo jak można nie lubić owsianki ;)
      z bananem - moja ulubiona. i jeszcze daktyle i cynamon. cudo.

      Usuń
    3. Kiedyś byłam pewna że nie da się jej lubić ;) jak dobrze że w końcu "dorosłam" do niej ;D

      Usuń
  6. Bananowa należy do moich ulubionych! Jest taka cudownie ulepkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jagodami goji ? Yummy ! :) Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to zdecydowanie moja ulubiona...ale, nie - przecież ja wszystkie uwielbiam! :D
    poniedziałki są fajne ;) udanego tygodnia :* !

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy?! Mam nadzieję, że to początek udanej śniadaniowej przygody!:)

    Poniedziałki da się lubić i mam nadzieję - nigdy nie zabraknie mi sił i cierpliwości, aby to wszystkim powtarzać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że to dopiero początek tej przygody;)
      Jesteś jedyną osobą którą znam (albo prawie znam ;D ) która tak uwielbia poniedziałki ;)

      Usuń
  10. Wiosna lada moment wróci, przecież zawsze na początku się tak droczy! :)
    A owsianka - jedna z moich ulubionych. Razem z jabłkową. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem że wróci ;) podobno już w tym tygodniu! Zatem czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
  11. ale boska ta owsianka!
    a poniedziałki po dzisiejszym, chyba zacznę lubić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gęsta owsianka z bananem to jest to! :) Pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. z bananem to już tradycja ;)
    podobał Ci się film 500 dni miłości? ja swego czasu lubiłam bardzo do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobał się i to jak :) i nawet nie tylko mi... a to już było duże zaskoczenie ;D

      Usuń
  14. O oglądałam ostatnio 500 dni miłości i jestem na nie :P Główna bohaterka tak wkurzająca, ze ledwo zdzierzyłam dokońca filmu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nic w niej wkurzającego nie zauważyłam :P

      Usuń
  15. mmm... przepyszna i są w niej moje ulubione orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń