piątek, 14 marca 2014

Omlet i nowy smak almette


Pierwsze podrygi wiosny.
Słońce cieszy mnie jak nigdy.
Czuję przypływ cudownej energii.
I uśmiecham się.
Nawet do odbicia w lustrze.






Omlet biszkoptowy z jabłkiem i serkiem almette wiśnia z żurawiną




Po almette jagoda z maliną o którym pisałam tu, przyszedł czas na nowy smak. Żurawinę uwielbiam, wiśniowe klimaty także, więc ochoczo zabrałam się za degustację serka. I nie zawiodłam się ani trochę. Jest na prawdę pyszny! ;)



Miłego wieczoru! ;)

19 komentarzy:

  1. kurczę, co je widze u ciebie i sklepie to taaak mnie kuszą i co?
    Zawsze jakoś się nie kupi nie to..
    A to wygląda pysznie, jeszcze w towarzystwie omleta... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo że obu nie próbowałam, to tamta wersja bardziej do mnie przemawia. ale do tego omletu pasuje idealnie.
    gdzie je dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lewiatanie, a widziałam też w carrefourze ;)

      Usuń
    2. mam lewiatana koło siebie, ale to malutki sklepik, wiec wątpie, żeby mieli takie cuda. poszukam w carrefourze ;)

      Usuń
  3. Niech to szlag. Zapomniałam o tym, żeby w sklepie się za nimi rozglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w lodówce i czeka na otwarcie! musi być pyszny :) a z takim omletem to już na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak spotkam na półce to zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam serki almette, są przepyszne! :)
    a z takim omletem to na pewno świetne połączenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, chyba jestem jedną z niewielu osób, które nie lubią Almette - jakoś wolę zwykły twarożek. :)
    Ale nie powiem, apetycznie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kanapki ze zwykłym twarożkiem i z almette pod spodem ;)

      Usuń
    2. A to już dla mnie totalna nowość, serio! :D

      Usuń
    3. Rany naprawdę? ;) a ja byłam pewna że to coś normalnego ;D to możesz spróbować takiej kombinacji, serio fajnie to się łączy ;)

      Usuń
  8. Nie jadłam tych owocowych, ale kuszą! Na omlecie na pewno smakowało wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny, który wpisuję na listę, tylko znaleźć go na razie nie umiem.
    lekki, omlet, puszysty i delikatny, a do tego ten serek i jabłko - wygląda przepysznie! choć jestem pewna, że smak jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jadłam tylko zwykłe,śmietankowe almette, ale ten smak jest bardzo zachęcający!

    OdpowiedzUsuń
  11. to cudo też jest z Lewiatana ? :> bo jutro będę miała okazję tam wstąpić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! ;) powodzenia w poszukiwaniach :)

      Usuń