czwartek, 6 marca 2014

Pinacolada


Słońce dziś u mnie świeci.
Choć za oknem mgliście i ponuro.
Więc mam dla Was coś w optymistycznym kolorze.
Żółty ananas, a do tego mój ukochany kokos.
Połączenie idealne, bez dwóch zdań ;)






Składniki:

  • 200g świeżego ananasa
  • 4 łyżki mleczka kokosowego
  • pół szklanki mleka
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • 1 łyżeczka cukru brązowego
Ananasa obrać, pokroić, wlać mleko i mleczko kokosowe, dosypać cukier i wiórki i wszystko zmiksować na jednolity koktajl.






Miłego dnia!


11 komentarzy:

  1. extra słoneczny koktajl :) u mnie też szaro, brakuje mi takich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szaro i zimno w porównaniu do ostatnich dni.
    lubię kokosowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeszcze trochę i ma być już ciepło! Tak przynajmniej słyszałam ;) Oby oby!

      Usuń
  3. Ślicznie ozdobiłaś szklankę kokosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ananasu nie lubię, ale w takiej wersji to bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko robię coś w tym połączeniu, ale może to ze względu na ananasa, który nie ląduje tak często w koszyku jak jabłka czy banany. jednak na pewno kiedy już próbuję, wiem, że to coś świetnego i taki też jest twój koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to teraz egzotyki mi się zachciało (;

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedyne, albo nieliczne!, połączenie z ananasem, które mi naprawdę smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokos i ananas? Podoba mi się to połączenie! Egzotyczne i na pewno pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń