czwartek, 4 września 2014

Caprese inaczej


Bo już za kilka dni być może, będę jadła sałatkę Caprese przygotowaną przez rodowitego Włocha.
Jednak dziś robię ją po swojemu.
Trochę inaczej.
Ale wciąż jest smacznie.







Składniki:
  • 3 średniej wielkości pomidory
  • 1 opakowanie (125g) mozzarelli w małych kulkach
  • 50 g łuskanego słonecznika
  • 1/4 szklanki oliwy z oliwek
  • sok z połowy cytryny
  • sól, pieprz
  • bazylia suszona
Pomidory umyć i pokroić w kostkę. Kuleczki mozzarelli pokroić na pół.
Słonecznik uprażyć na suchej patelni, przez około 10 minut na niewielkim ogniu.
Oliwę wymieszać z sokiem z cytryny i przyprawami.
W misce poukładać pomidory, mozzarellę, polać przygotowanym sosem, a na koniec posypać słonecznikiem.



Przez najbliższe dni, raczej się tu nie pokażę.
Słoneczna ( mam nadzieję! ) Italia pochłonie mnie w całości.
Myślę jednak, że będę odzywała się na facebooku i instagramie!
Zapraszam więc i do usłyszenia :)


14 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z tym słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te smaki! taka wersja sałatki jak najbardziej do mnie przemawia :) wpraszam się na porcję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna sałatka, mam na nią ochotę ;)
    i zazdroszczę Ci tych Włoch! na pewno poznasz nowe ciekawe smaki, a potem się nimi podzielisz ;p udanych wakacji życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne śniadanie, a jak smakowicie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra sałatka, bo trzeba jakoś nastroić się na smaki włoskie :) miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałego wyjazdu! :*
    przypomniałaś mi o tej sałatce i chętnie przyrządzę Twoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wersja! bardzo lubię tą sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mniam :) chociaż ja chyba był dała mniej tego słoneczniora haha. Wypocznij na maxa, milego, najpięknijeszego i najdłuższego tripu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wersja. Zapraszam do dodania przepisu do mojej akcji psiankowatej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo! Zjadłabym z chęcią, uwielbiam przeróżne sałatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja lubię tu zaglądać:) a w wolnej chwili zajrzyj do mnie może będziesz miała ochotę na małe... wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń