czwartek, 2 października 2014

Wrocław!


Wakacyjnego zwiedzania ciąg dalszy.
Tym razem odwiedziłam Wrocław.
Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
A ja mam ochotę poznać jeszcze więcej zakątków Polski ( i świata! )









Wrocław bardzo przypadł mi do gustu. Śliczny rynek, urocze uliczki i taki fajny klimat miasta- wszystko to sprawiło że poczułam się tak trochę jak w swoim ukochanym Krakowie.


Wygląda na to że we Wrocławiu jest więcej zakochanych niż w Krakowie, bo jak widać Most Tumski bije na głowę krakowską Kładkę Bernatkę.



W przerwach od zwiedzania kawa była konieczna.




A do kawy mała przekąska pasowała idealnie.


Widoki z Sky towera były genialne, a pogodę miałyśmy idealną żeby podziwiać Wrocław z piędziesiątego piętra.




Słońce sprzyjało spacerom w miłej scenerii.



A wrocławskie krasnale spotykałam na każdym kroku.



Ten weekend był taki wspaniały dzięki niej! Towarzyszyła mi dzielnie, była przewodniczką i świetną gospodynią ;)


Do usłyszenia!


17 komentarzy:

  1. Wrocław jest piękny! Uwielbiam odwiedzać to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już wieki nie byłam w Wrocławiu i oglądając Twoją relację, chętnie odwiedziłabym znowu to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam podróżować, zwiedzać, odkrywać! A we Wrocławiu byłam już parę razy i ciągle nie mam dość. Krasnale są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa:) byłaś w moim mieście i się nie zdradziłaś :)? szkoda! następnym razem zapraszam na kawę:)
    fajnie, że Ci się podobało - kocham to miasto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, mogłyśmy się jakoś zgadać i pójść razem na kawkę, gapa ze mnie ;) następnym razem się poprawię :)

      Usuń
  5. O! Moje miasto! Ależ piękna pogoda ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław koniecznie do odwiedzenia, byłam tam tylko w ZOO ;)
    cudowne zdjęcia, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widok z imponującej wysokości po prostu musi być... imponujący!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się! Wrocław jest niesamowity. Kiedy byłam tam pierwszy (i jedyny:)) raz, zajęłam się szukaniem krasnali. Znalazłam ich ponad 100! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się nazywa niezły wynik ;) ja niestety nie mogę się podobnym pochwalić, ale dzięki temu zawsze mam jeden pretekst więcej, żeby do Wrocławia wrócić ;)

      Usuń
  9. Strasznie żałuję, że nigdy nie byłam we Wrocławiu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz życie, ostatnio ciągle w podróży ;) zazdroszczę tego zwiedzania i poznawania nowych zakątków ;)
    a pogodę miałyście idealną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Moje miasto, pięknie uchwyciłaś je na swoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście pięknie tam :) Też chce pojechać !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie uchwycilas ten Wroclaw! Jeszcze raz dziękuję i zapraszam ponownie jak tylko będziesz miała ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń